Rozwój edukacji zmierza w kierunku rozbudowania prowadzonych lekcji o cyfrowe narzędzia, dzięki którym wzrasta poziom atrakcyjności zajęć, co przekłada się na zainteresowanie grupy daną tematyką, a tym samym wzrost efektywności procesu kształcenia. Mnogość dostępnych rozwiązań stanowi niezmierzone spektrum możliwości, ale jednocześnie implikuje konieczność odnalezienia i doboru stosownych narzędzi. Niniejszy kurs jest praktycznym przeglądem najbardziej przydatnych platform, narzędzi cyfrowych i dostępnych w nich opcji. Nauczyciel będzie mógł dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystać te rozwiązania, aby uatrakcyjnić swoje lekcje i osiągać lepsze wyniki w nauczaniu.
UWAGA: Wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu nie jest jednoznaczne z uzyskaniem kwalifikacji w danym zawodzie.
Kurs opracowała Kamila Chęcińska, instruktorka robotyki i programowania, trenerka kompetencji cyfrowych, edukatorka. Absolwentka Inżynierii Biomedycznej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie realizuje doktorat na Akademii Górniczo- Hutniczej, oddając się swojej pasji, jaką jest inżynieria materiałowa.
zaświadczenie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19.03.2019r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 652) Uwaga: Zaświadczenie nie daje uprawnień do wykonywania zawodu. Nie zastępuje dyplomu studiów wyższych lub innych dokumentów wymaganych przepisami prawa dla wykonywania zawodu.
dyplom
Ukończenie kursu jest równoznaczne z rozwiązaniem testów sprawdzających dołączonych do modułów, (każdy test z wynikiem min. 70% pozytywnych odpowiedzi), a także udzieleniem poprawnej odpowiedzi pisemnej na pytanie otwarte w ostatnim module kursu.